Wednesday 4 September 2013

Cinta Pertama Tak Pernah Mati ?

      Cinta pertama bagi kebanyakan orang mungkin sesuatu yang paling indah,di mana saat-saat semua begitu luar biasa tapi sayang tidak semua orang beruntung dapat menikah dengan cinta pertamanya. Kenapa macam tu ?  Jangan tanya  Syera  , sebab soal rezeki ,jodoh ,maut, sudah ada yang mengatur untuk kita .
Cinta pertama juga tidak mesti dengan orang yang pertama kita cintai,boleh juga dia adalah orang dalam urutan ke 3 atau  4 dari daftar kekasih kita . Tak kisah okay . Tak semestinya orang yang pertama muncul dalam hidup kita adalah cinta pertama . Kekadang orang  pertama yang hadir dalam hidup kita boleh dikatakan cinta monyet . Hmm betoi kaa? No komen laa. Pandangan masing2 kan . Huuuu.

   
     
Kata orang, cinta pertama adalah cinta yang tak boleh kita lupa dan sesetengah orang mengganggap itu ialah bakal cinta sejati. Banyak kenangan dan masa-masa indah saat cinta pertama mulai bersemi.  Ada juga orang melanjutkan kisah cinta pertamanya sampai ke jinjang pelamin.  Cinta itu terus bersemi sampai waktu mengakhirinya. Ohhoiii sadis pulok ayat Syera . Huuuuu. Tetiba teringat dekat si dia . Hmmm. Adakah cinta kita akan sampai ke jinjang pelamin?  Jodoh itu rahsia Allah . Cuma boleh berserah pada yang maha kuasa . Kalau ada jodoh , tak ke mana kan . InsyaAllah ia milik kita .


                                                    

* Biarkan berjauhan asalkan  hati tidak berubah , dan biar  tak jumpa asalkan hati tak lupa *

   I miss you wahai Mr  Hip Hop :(

      
 * Perkara paling sweet  ialah ketika  dua orang saling rindu , namun tidak berkomunikasi , tetapi
keduanya saling mendoakan  di dalam sujud masing-masing *




* saat awak merasakan kita jauh , ikatlah hati awak dengan rasa rindu  dan yakinlah  hati saya jugak  diikat  pada rindu yang sama *


---- Dah rasa mengantok pulak . Esok kelas pukui  8 pagi . Ishh ishhh cemuihh tiap tiap hari kelas awai baq hang . Hihihi . Cukuplah untuk hari ini . Puas sebab dah meluahkan rasa ! Haha . Tidoq yokk! Jumpa blog yang akan datang yaaa ----
  

* With Love XOXO -----> Syera Shushie ----<
                                     
                     






  



 

No comments:

Post a Comment